Thursday, June 2, 2011

Aku tiDak SemPurna Seperti yang Lain..

Aku hAnyalah Insan yg Lemah
Tidak akan Pernah Lari dari KeSilapan di DuNia ini
Kadang2 Kelemahan yg Aku ada membuatkan org yg berada
di sekeliling Aku TERLUKA..
Tanpa aku sedari dan menyedari apa yg tlh Aku Lakukan..
      BiasaLah Aku x SEmPUrNa seperti yg lain
Walaupun kita Manusia sama sahaja mempunyai Akal dan fikiran...
Tapi ada yg menggunaKan AkaL itu Dgn BAik dan ada yg tidak Seperti Aku,
Aku mmg BODOH 
  Diberi akal tetapi tidak pernah Guna dgn sebaik mungkin
Aku terlalu MEMENTINGKAN diri aku sendiri..
     selalu ikut perasaan..
Aku kdg2 tidak pandai menghargai org yg berada di sekeliling aku..
SeseunGguhnya,.. Aku x layak terima cinta dan Kasih sayang dari sesiapa..
                KeraNa Aku BuKan TERBAIK untuk sesiapa
                             AKU TIDAK SEMPURNA<> MaafKan Aku :(


No comments:

Post a Comment